LOGISZTIKAI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS

#Digitális Technológiák Logisztika 4.0  

A kompetenciaterület fókuszában a logisztikai minőségbiztosítás áll. A DIN EN 9000:2000-re alapozva a logisztikai minőség fogalmat felhasználva egy logisztikai folyamat és/vagy logisztikai rendszer alkalmasságát vizsgálva meghatározza, hogy a vevő által kívánt logisztikai minőségi teljesítményre képes-e egy rendszer.

 

KOMPETENCIÁK

ÉRTÉKELÉS ÉS JAVÍTÁSI MÓDSZER MEGADÁSA A KÖVETKEZŐK ESETÉBEN:

• Raktározási hiba, szállítási hiba

• Rakodási hiba, gyűjtési hiba

• Elosztási hiba, válogatási hiba

• Osztályozási hiba, csomagolási hiba

• Feliratozási hiba, azonosítási hiba

 




• Logisztikai folyamatok minőségbiztosításának kialakítása

• Minőségmenedzsment módszerek (CRM, QFD, benchmarking, megelőzési eljárások, hibaelemzés stb.) alkalmazása logisztikai folyamatok javítására

• Logisztikai minőségbiztosítási paraméterek matematikai kiértékelése




• A logisztikai tevékenységek vizsgálatára alkalmas laboratórium

• A Magdeburgi Otto von Guericke Egyetem és a Magdeburgi Fraunhoffer Intézettel közösen kifejlesztett módszerek

• Különféle szabványok




• Az ÁTI Depo miskolci telephelyének logisztikai tevékenységeinek fejlesztésére végzett közös kutatások

• MOL Százhalombattai üzemének petrolkoksz szállítási-tárolási rendszerének felülvizsgálata és korszerűsítése

• A TÉKISZ logisztikai tevékenységeinek auditálása

• A DUNAFERR logisztikai rendszerének fejlesztése

• Terméknyomonkövetési rendszer kidolgozása a Borsodi Sörgyárnál




A kompetencialap letölthető az alábbi linkről:

https://web.uni-miskolc.hu/files/12561/LOGISZTIKAI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS.pdf